Past

Var problem med bloggen tidigare, men skrev ett inlägg som jag tänkte publicera nu. Skrivet vid 12-tiden idag.

Har precis ätit lite frukost, försökt i alla fall. Gjorde lite havregrynsgröt och åt en halv smörgås. Helt klart bättre än ingenting. Sen har min mamma köpt näringsdryck för hon är så orolig för mig.


Känner mig lite starkare än vad jag gjorde i går. Var jobbigt att bara gå runt i lägenheten bara. Jag och Missan satt(låg) på golvet och tittade på Let's Dance. Vi kelade nästan hela programmet och det är väldigt ovanligt, för Missan brukar få nog efter 10 min. Men hon har varit väldigt "åh, Mia jag älskar dig" de senaste dagarna. Så mysig katt =)


Jag har vid flertal tillfällen haft mobilen i handen med intentionen att skicka ett fint sms till honom, men har låtit bli. Andra gånger har jag skrivit messet men inte skickat i väg det. Senaste i morse. Så tragiskt egentligen. Jag har tagit vissa saker för givet och jag önskar att jag inte hade gjort det. Helt klart lärt mig en läxa. Varför ska det alltid vara så att människan är så efterklok och inte inser saker förrän efteråt. Men vissa saker har jag älskat från första stund och gör det fortfarande, ingenting som gått förbi där. Det är klart jag inte ska skämmas för det jag känner och vill säga/skriva. Men jag vill inte att det ska bli för mycket eller att det ska vara jobbigt att läsa/höra. För ibland vet man säkert inte vad man svarar på det här. Jag vill absolut inte sätta honom i den sitsen, han är alldeles för speciell för mig.


Skönt att jag har lite mer styrka i kroppen, ska nämligen ner på stan och möta Micke. Det blir bra att komma ut, kan inte stänga in mig här. Det är ändå del av mitt nyårslöfte. Ta tag i mig själv och mitt liv, inte låsa mig in och inte prata med folk. Jag ska bli mer effektiv i skolan, vara mer social och ändra på min negativa inställning till allt och alla. Jag har lovat mig själv det här och då ska det ske. Så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback