Past2

Skrev ett till ett tag efter att jag hade kommit hem. Kanske vid 19:30.

Det är så att man blir arg. Internet fungerar inte och jag som gärna vill skriva något. Därför skriver jag i Word i stället tills herr Internet bestämmer sig för att fungera igen.

Har lyckats äta en mindre tallrik med spaghetti och köttfärssås, härligt =) Litet framsteg. Nu sitter jag och kikar på TV, kommer Johnny English på TV3 och sen The League. Har sett den ett par gånger, men tycker att den är underhållande. Detta i kombination med att det inte kom något annat intressant.

Jenny frågade tidigare om jag ville gå ut med henne i kväll, men hon började må dåligt sen. Plus att jag inte känner att kroppen skulle hålla för det. Jag vill nog ha ätit stabilt i ett par dagar innan jag dricker någon alkohol, oavsett mängd. Därför tar jag det lugnt i kväll, vill att kroppen ska må bra igen.


Var hur trevligt som helst att fika med Micke i dag, behövde verkligen komma ut. Jag har glömt hur trevligt det kan vara att umgås med en vän. Jag kan inte förstå att jag inte gjort det här tidigare, men det är ändå skönt att veta att jag har vänner kvar trots att jag socialt isolerat mig ett tag. Jag åt en god pajbit med massa bär på, mums och en kopp te. Tjejen i kassan rabblade upp olika sorters te, men jag kände inte igen namnet på någon annan än Earl Grey. Körde på det, verkade säkrast ;)

Jag lurade mig själv lite när jag skulle gå, kände mig piggare och starkare, därav att jag promenerade ner på stan. Halvvägs trodde jag att jag skulle stupa för jag kände mig så svag. Dumt av mig, trodde att jag skulle klara det utan problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback