Sleepless in Eskilstuna, part 2

Inte många timmars sömn i natt =( Gick och la mig ganska sent, men det tog ett bra tag innan jag somnade. Klockan bara tickade i väg. Men jag är redo för dagen ändå! Bara tuta och köra =) Får ta mig en lur på tåget till Västerås och på flyget till London =)
Jag packade i går kväll när jag kom hem från skolan, hade tyska till 19.45. Kom hem runt halv tio, då gick jag förbi mormor och åt några pannkakor som hon hade stekt åt mig =) Mums filibaba!
Ska strax sminka mig och lägga ner det sista i väskan, måste ha med block till skolan också. Förhoppningsvis kan jag lämna de hos honom när jag åker. Vill inte släpa med mig de till Emily precis.. =P

Tar ett tidigare tåg till Västerås för jag ska lämna mina väskor hos honom, sen ha lektion 13:15 i Microeconomics till 16:00. Sen skulle han och jag käka på något ställe vid hamnen, ska bli kanon =) Trevligt och gott alltså, bästa kombinationen.
Flyger går 21:15, så jag måste väl vara där ett litet tag innan. Sen köra andas in, andas ut ett bra tag ;) Får hoppas att flygresan går smidigt, har laddat med mina öronproppar för flygplan för bästa möjliga komfort ;)
Blir nog inget bloggande när jag är där, men ser till att uppdatera sen när jag kommit hem.
Håll tummarna för att flygresan dit och hem går bra =) Ha det så underbart i helgen för det ska jag ha! Hörs på måndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Martin..pandan

Hoppas flygresan gick bra och att du har det bra och kul i London!

Kram på dig

2009-01-30 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback