"Sleepless in Eskilstuna"

Den här natten har varit väldigt konstig. Trots att jag var ganska trött när jag låg i sängen somnade jag aldrig ordentligt. Jag kan inte riktigt avgöra om jag sovit eller om jag varit vaken. En sorts dvala eventuellt. Har vridigt och vänt på mig hela natten. Men har inte varit särskilt trött i dag, men jag antar att det kanske kommer i morgon, hoppas inte. Men jag börjar inte förrän 17:15, man kan väl kalla det världens mest rejäla sovmorgon ;)
Har tyska i morgon, slutar inte förrän 19:45. Förhoppningsvis får jag åka med de två från min grupp som jag åkte med förra veckan =) *hoppas hoppas*

Tog ett tidigare tåg till Västerås, lämnade tillbaka linnena och tröjan. Inhandlade några saker som mamma behövde. Jag är hennes springflicka =P
Innan lektionen träffade jag honom. Så jäkla fin! Blir alldeles till mig! <3
Var kvar i Västerås efter skolan och tog 18:35 tåget hem. Var en trevlig eftermiddag må jag säga. Jag önskar mig flera sådana! =)

Fröken har tränat i kväll också och nu sitter hon här. Kommer Victoria Silvstedt - my perfect life på fyran alldeles strax. Tänkte kika på det, såg förra avsnittet nämligen. Ska slå upp lite tyska ord också medan jag halvtittar på TV.
Sen händer det väl inte så mycket mer spännande här. Ska nog läsa lite senare hade jag tänkt mig. Förmodligen inte skolböcker, men någon annan förhoppningsvis bra bok som jag har i bokhyllan =)

Uppdaterar kanske senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback