Sunday

Då är det söndag och slutet på den här veckan. Inte den bästa veckan jag haft om jag säger så.
Men jag haft trevligt när jag fikat med två vänner. Är en bra start på nyårslöftet dock.

Fick i mig frukost i morse, lite gröt och en smörgås. När jag sen skulle resa mig upp för att gå och hämta lite vitamin blev jag helt svag igen. Jag antar att jag inte ska förvänta mig världens energikick bara för att jag fått i mig något. Men jag lurar gärna mig själv för jag vill inte vara såhär. Försöker att inte "springa" runt här.

Blev ganska sent i går, vid fyra tiden. Efter att jag hade stängt av datorn gick jag och katten på upptäcksfärd i mitt rum. Hon ville nosa och ha sig ;) Har daltat jättemycket med henne de senaste dagarna, men varför inte? Får mig att tänka på annat en stund, hon är så lurvig och go.
Men jag mådde lite bättre när det var dags att sova, vilket skönt. Säkert därför jag sovit gott i natt, alltid uppskattat! Jag vet varför och jag är glad för det. I bland behövs det så lite.

I dag ska jag plugga tyska, har tenta på fredag. Sen måste jag kika vad jag ska ha för böcker till den nya tyskkursen som börjar på onsdag. Var bra att jag kikade på schemat, trodde inte det började redan nu. Men det ska bli kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback