Utdraget

Det är så man kan bli vansinnig alltså! =P Jag la mig i sängen strax innan två i natt.. är det någon som vill gissa när fröken somnade? Jag var ute i köket och drack lite vatten och då var klockan sex. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Riktigt enerverande måste jag säga. Mellan två och sex låg jag bara i sängen. Vissa stunder visste jag inte om jag sov eller om jag var vaken. Någonstans mitt i. Pratade en stund i telefonen också, skönt att någon annan också var vaken =)
Tillslut somnade jag i alla fall, varit uppe sen tolv tiden. Känner mig inte särskilt trött ändå, vilket är härligt!

I kväll skulle jag vilja hitta på något, kanske inte gå ut och festa, men umgås med någon. Skulle vara trevligt. Än är dagen ung och vi får se vad som händer!

Uppdaterar senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback