Vad nu?!

Jag är chockad! Jag har fått sova ordentligt två nätter i rad. Helt till mig här och tacksam som bara den =)
Har varit rätt seg i dag, inte orkat ta på datorn. Har mest suttit och hållt på med tyska på alla möjliga sätt och vis.
Känns som om dagen bara försvunnit helt plötsligt, inte mig emot =) Längtar till torsdag. Inte till flygresan men till att träffa Emily igen. Ska bli riktigt trevligt! =)

Förutom att jag varit duktig och pluggat tyska har jag tränat lite grann också, nice ;)

I dag känner jag mig tråkigt, ingenting särskilt som vill komma ut ur huvudet. Men i morgon är det dags för skola. Ska ta ett tidigare tåg för jag ska lämna tillbaka en tröja jag köpte på MQ och två linnen från H&M som var för stora. Sen mellan 13:15 och 16:00 är det Macroeconomics som gäller. Vad som händer i övrigt återstår att se =)

Förhoppningsvis bättre uppdatering i morgon, ha det så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback