Wishing that...

Sitter i köket med min laptop igen. Ska ta och fortsätta på tyskan, tröttnade i går kväll och la ner för dagen. Däremot får jag väl stå för det i dag i och med att det måste göras. R har i alla fall lovat att gå igenom det i kväll efter han har spelat fotboll och jag har lovat att verkligen anstränga mig med meningsuppbyggnaden och tempus. Ajabaja Mia! Men det låter som ett rättvist utbyte, don't you think? =)
Har NRJs webbradio på i bakgrunden, mycket bättre än Rix och Mix. Tyvärr får man inte in den frekvensen på vanliga radion, men vad spelar det egentligen för roll när man kan lyssna på allt via internet egentligen?

Förra veckan skrev jag om att R hade köpt en flaska åt mig från Kroatien. Har äntligen tagit kort på den, tyckte den var fin!



Haha, på bilden kan man se min grammatikbok i tyska. Används flitigt när jag håller på och skriver. På tal om att skriva, kanske borde fortsätta nu. Då kanske man hinner göra något annat än tyska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback